Milletvekili Keleş'ten SGK İl Müdürlüğüne ziyaret

AK Parti Elazığ Milletvekili Erol Keleş, Sosyal Güvenlik Kurumu Elazığ İl Müdürlüğü görevine atanan Ayhan Palaoğlu'nu ziyaret ederek hayırlı olsun dileklerini iletti.

Gerçekleşen ziyarette kurumun yürüttüğü hizmetler hakkında bilgi alan Keleş, sosyal güvenlik hizmetlerinin vatandaşlar açısından taşıdığı öneme dikkat çekti. Kurum personeliyle de bir araya gelen Keleş, çalışanlara görevlerinde başarı ve kolaylıklar diledi.

Samimi bir ortamda gerçekleşen görüşmede, SGK hizmetlerinin daha etkin ve kaliteli sunulmasına yönelik değerlendirmelerde bulunuldu. İl Müdürü Palaoğlu, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek desteklerinden dolayı Milletvekili Keleş’e teşekkür etti.

Milletvekili Keleş, misafirperverliklerinden dolayı kurum yönetimi ve personeline teşekkür ederek, İl Müdürü Palaoğlu’na yeni görevinde başarılar diledi. Ziyaret, karşılıklı iyi dileklerle sona erdi.