'İl Tanıtım ve Geliştirme Kurulu' toplantısı gerçekleştirildi

Elazığ Valisi Numan Hatipoğlu başkanlığında toplanan il tanıtım ve geliştirme kurulu, kentin turizm stratejilerini ve kurumlar arası iş birliği adımlarını değerlendirdi.

Elazığ’ın kültürel ve turistik değerlerinin tanıtılması amacıyla düzenlenen İl Tanıtım ve Geliştirme Kurulu toplantısı yapıldı.

Elazığ Valisi Numan Hatipoğlu başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda, kentin turizm potansiyelinin artırılmasına yönelik yürütülen çalışmalar ele alındı. Toplantıya Elazığ Belediye Başkan Yardımcısı Nazif Bilginoğlu, İl Kültür ve Turizm Müdürü Kadir Atıcı, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Cemil Yatkın ve ilgili kurum yöneticileri katılım sağladı.

Görüşmede, kurumlar arası iş birliği süreçleri ve şehrin marka değerini güçlendirecek stratejik adımlar değerlendirildi. Toplantı, gündem maddelerinin görüşülmesinin ardından sona erdi.