Elazığ Belediye Meclisi Haziran ayı oturumları başladı

Elazığ Belediye Meclisi, Haziran ayı oturumlarına başladı.

Haberin Özeti

  • Elazığ Belediye Meclisi, Haziran ayı oturumlarının birinci birleşimini Meclis Başkanı Aydın Kara yönetiminde gerçekleştirdi.
  • Toplantıda birçok gündem maddesi görüşülerek ilgili komisyonlara havale edildi ve karara bağlandı.
  • Meclis, Zabıta Müdürlüğü'nde kullanılmak üzere araç alımı teklifini oy birliğiyle kabul ederek önemli bir karar aldı.

Elazığ Belediye Meclisi, Haziran Ayı oturumlarına birinci birleşimle başladı. Meclis Başkanlığını Aydın Kara’nın yaptığı oturumların birinci birleşiminde gündem maddeleri görüşülerek karara bağlandı.

Mecliste, gündem maddeleri ilgili komisyonlara havale edilerek; Zabıta Müdürlüğü’nde kullanılmak üzere araç alımı oy birliği ile kabul edildi.