Binalarda enerji verimliliği ve yeşil sertifika uygulamaları anlatıldı

Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından binalarda enerji verimliliği ve yeşil sertifika uygulamaları konferansı gerçekleştirildi.

Haberin Özeti

  • Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı, Elazığ Fuarı kapsamında binalarda enerji verimliliği ve yeşil sertifika uygulamaları konferansı düzenledi.
  • İl Müdürü Fatih Önalan deprem gerçeğini vurgularken, Daire Başkanı Hüseyin Namık Sandıkçı enerji tasarrufunun faydalarını ve yönetmeliği aktardı.
  • Proje Şube Müdürü Yıldız Ağaya Çağan yeşil sertifika sistemleri hakkında bilgi verirken, etkinlik sektör temsilcileri ve vatandaşları hedefledi.

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı yetkilileri, Elazığ İnşaat Yapı Malzemeleri ve Konut Projeleri Fuarı kapsamında düzenlenen oturumda binalarda enerji verimliliği ve yeşil sertifika uygulamalarını ele aldı. Ahmet Tevfik Ozan Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilen etkinliğe, sektör temsilcileri ve vatandaşlar katıldı.

Programın açılış konuşmasını gerçekleştiren Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Fatih Önalan, Elazığ’ın deprem gerçeği ile yüz yüze olduğunu söyleyerek bu nedenle sektör temsilcileri ile bilgi paylaşımının kendileri için oldukça kıymetli olduğunu ifade etti.

Bakanlık Enerji Verimliliği ve Tesisat Dairesi Başkanı Hüseyin Namık Sandıkçı, binalarda enerji tasarrufunun çevresel ve ekonomik faydalarına dikkat çekerek yönetmeliğe dair bilgiler verdi.

Proje ve Araştırma Şube Müdürü Yıldız Ağaya Çağan ise gerçekleştirdiği sunumla yeşil sertifika sistemleri hakkında katılımcılara bilgi verdi.