Belediye Meclisi, Haziran ayı oturumlarını tamamladı
Elazığ Belediye Meclisi, Haziran ayı oturumlarını tamamlandı. oturumlarını ikinci birleşimle tamamlayan mecliste gündem maddeleri imar komisyon raporları görüşüldü.
Haberin Özeti
- • Elazığ Belediye Meclisi, Haziran ayı oturumlarını Aydın Kara başkanlığında tamamlayarak gündem maddeleri ve imar komisyon raporlarını karara bağladı.
- • Mecliste, Nailbey Mahallesi'ndeki kentsel dönüşüm alanında doğu-batı yönlü yolların genişliğinin 20 metreye çıkarılması görüşüldü.
- • Ayrıca Kültür Mahallesi'ndeki 10 metrelik yolun Nailbey Mahallesi'ne uzatılmasına ilişkin plan tadilat dosyası da ele alındı.
Elazığ Belediye Meclisi, Haziran ayı oturumlarını ikinci birleşimle tamamladı. Meclis Başkanlığını Aydın Kara’nın yaptığı mecliste, gündem maddeleri ve imar komisyon raporları görüşülerek karara bağlandı.
Mecliste, Nailbey Mahallesi General Hakkı Talay Caddesi ve Bağlar Sokak arasında kalan alanların kentsel dönüşüm çalışmaları kapsamında doğu batı yönlü yolların 20 metre genişliğe çıkarılması ile Kültür Mahallesi’nde bulunan 10 metrelik yolun Nailbey Mahallesi’ne devam ettirilmesi için hazırlanan plan tadilat dosyası görüşüldü.