Başkan Şerifoğulları personelleriyle bayramlaştı

Kurban Bayramı'nın ardından mesainin ilk gününde Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, belediye personeliyle bir araya gelerek bayramlaştı.

Haberin Özeti

  • Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, Kurban Bayramı sonrası mesainin ilk gününde tüm belediye personeliyle bir araya gelerek bayramlaştı.
  • Başkan Şerifoğulları'na yardımcıları ve birim müdürleri eşlik ederken, personele gayretli çalışmaları nedeniyle teşekkür edildi.
  • Şerifoğulları, birlik ve beraberlik içinde Elazığ'a hizmetin ve şehirdeki çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini vurguladı.

Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, Kurban Bayramı sonrasında mesainin ilk gününde belediye personeliyle bir araya geldi.

Tüm birimleri ziyaret ederek personelin tek tek bayramını kutlayan Başkan Şerifoğulları’na bayramlaşma programında Belediye Başkan Yardımcıları ve Birim Müdürleri de eşlik etti.

Personele, gösterdikleri gayretli çalışmalar için teşekkür eden Başkan Şahin Şerifoğulları, birlik ve beraberlik içerisinde Elazığ’a hizmet etmeye devam edeceklerini vurguladı. Elazığ Belediye Başkanı Şerifoğulları ayrıca, şehrin dört bir yanında yürütülen hizmetlerin aynı kararlılık ve özveriyle sürdürüleceğini de ifade etti.