Başkan Şerifoğulları, bayramda da sahadaydı

Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, Kurban Bayramı'nda da saha çalışmalarını ara vermeden sürdürdü.

Haberin Özeti

  • Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, Kurban Bayramı'nda ekiplerin Malatya ve Zübeyde Hanım Caddeleri'ndeki yol yenileme çalışmalarını yerinde inceledi.
  • "Asfalt yılı" hedefiyle yürütülen çalışmalarda, Fen İşleri ekipleri toplam 11 bin metrekare alanda yol bakım ve yenileme faaliyetlerini sürdürdü.
  • Başkan Şerifoğulları, ana arterlerdeki asfaltlama ile ulaşım altyapısını güçlendirmeyi amaçladıklarını belirterek vatandaşlardan destek beklediklerini ifade etti.

Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları’nın 2026'yı “Asfalt yılı” ilan etmesinin ardından harekete geçen Elazığ Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, yol yenileme ve bakım çalışmalarına Kurban Bayramı tatilinde de hız kesmeden devam etti.

Bu kapsamda ekipler, Malatya Caddesi ve Zübeyde Hanım Caddesi'nde toplam 11 bin metre kare alanda yol yenileme çalışması gerçekleştiriyor.

"Güvenli ve konforlu ulaşım" hedefini sürdüren Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları da yapılan çalışmaları yerinde inceledi.

Yetkililerden bilgi alan Başkan Şerifoğulları, personelin de bayramını kutlayarak moral verdi.

Temaslarının ardından açıklamalarda bulunan Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, ekiplerin kent genelindeki çalışmalara bayramda da ara vermediğini ifade etti. Başkan Şerifoğulları, ana arterler başta olmak üzere yürütülen asfaltlama çalışmalarıyla şehrin ulaşım altyapısını güçlendirmeyi amaçladıklarını vurguladı. Çalışmaların en kısa sürede tamamlanması için vatandaşlardan sabır ve destek beklediklerini belirten Başkan Şahin Şerifoğulları, bu vesileyle tüm hemşehrilerinin Kurban Bayramı’nı bir kez daha en içten dilekleriyle kutladı.