Anahtar Parti'de bayramlaşma
Anahtar Parti Elazığ İl Başkanlığı, kurban bayramının 3. gününde bayramlaşma programı düzenledi. Kurban bayramı nedeniyle Anahtar Parti İl Başkanlığı tarafından bayramlaşma programı düzenledi. Parti il binasında düzenlenen bayramlaşma programına teşkilat mensupları ve partililer katıldı.
Haberin Özeti
- • Anahtar Parti Elazığ İl Başkanlığı, Kurban Bayramı'nın üçüncü gününde il binasında teşkilat mensupları ve partililerin katılımıyla bayramlaşma programı düzenledi.
- • Merkez İlçe Başkanı Oğuzhan Doğan ve İl Başkanı İbrahim Halil Sarışın, partililerin bayramını kutlayarak "makam değil, memleket siyaseti" vurgusu yaptı.
- • MKYK Üyesi Doç.Dr. Enver Demirpolat ve Genel Merkez Teşkilat Başkan Yardımcısı Gültekin Cavlı da nezaket kuralları içinde siyaset yapmaya devam edeceklerini belirtti.
Anahtar Parti Elazığ Merkez İlçe Başkanı Oğuzhan Doğan, memleket sevdasına gönül veren partililerinin bayramlarını kutladı. Doğan Siyaset anlayışlarının makam değil, memleket siyaseti olduğunu kaydetti.
Anahtar Parti Elazığ İl Başkanı İbrahim Halil Sarışın bayramların millet olma şuurunun diri tutulduğu günleri olduğunu söyledi. Sarışın, Ayrıştıran değil, birleştiren bir anlayışla siyaset yaptıklarını belirtti.
Anahtar Parti Merkez Yönetim Kurulu Üyesi Doç.Dr. Enver Demirpolat’ta partililerin Kurban Bayramlarını kutladı.
Anahtar Parti Genel Merkez Teşkilat Başkan Yardımcısı Gültekin Cavlı’da nezaket kuralları içerisinde siyaset yapmaya devam edeceklerini kaydetti.